Otsi:
Mul on lemmikrestoran, kus tavaliselt lõunastamas käin. Kas ma saan ka interneti kaudu neile tellimust esitada?
Väga võimalik. Kui Sinu lemmikrestorani ei ole veel meiega liitunute hulgas, siis maili meile aadressil info@toit.ee ja teata restorani nimi ning aadress. Me võtame nendega ise ühendust ja tutvustame neile oma teenust.
Olen restoraniomanik ja soovin teie süsteemiga ühineda. Kuidas see käib?
Kõigepealt maili meile aadressil info@toit.ee võI helista meile numbril 6557025 ja teata oma soovist. Peale seda võtame Sinuga ühendust nii kiiresti kui võimalik, et arutada lähemalt koostöövõimalusi.
Olen unustanud oma salasõna. Mis nüüd saab?
Helista meie dispetšerile numbril 6557025, ta aitab Sul salasõna tagasi saada.
Kas kullerile tuleks jootraha anda?
Enamik kullereid töötab jootraha lootuses, nii et see oleks täpp i-le. Loomulikult ei ole see kohustuslik, kuid jootraha andmine on kõige lihtsam viis avaldamaks tänu kiire ja kvaliteetse teeninduse eest.
Kui kaua aega läheb tellimuse esitamisest toidu kohalejõudmiseni?
See sõltub toitude keerukusest ehk sellest, kui kiiresti restorani köök jõuab Sinu tellitud toidud valmis teha. Loomulikult ka sellest, kui kaugel Sa asud restoranist, kust tellisid. Keskmiselt kulub 45-60 min.
Mis kellast mis kellani Toit.ee töötab?
Praegu töötame samadel kellaaegadel, kui enamus meie restoranidest koostööpartnereid: 11.00 - 21:45 iga päev.
Mida tähendab, kui saan küll lahti võtta restorani menüü, kuid tellimise klahvid puuduvad?
Tehnilistel põhjustel ei ole hetkel kahjuks võimalik sellest restoranist tellida.